Wednesday, August 22, 2007


Jadual Mingguan kali ni, sangat padat…
Bermula dari

17-20hb-Berada di Johor kerana majlis graduasi
21hb -Majlis menyambut menantu (isteri paksu ku) di Kelantan
22hb -start kerja balik (kena buat buku untuk kerajaan negeri)
24hb -Program khidmat masyarakat di tanah merah
25hb -sambung kerja....dan seterusnya.

Letih dan penat sememangnya menjadi rutin harian hidup. Kadang-kadang, jadi macam budak-budak sekejap, main-main dan melayan adik-adik pun ok juga, sekurang-kurangnya tidak stress sangat…tambah lagi bos dan staff di ofis ni sangat ceria, dan aku melaksanakan tugasku yang BANYAK itu dengan TENANG…Namun satu sahaja yang aku selalu minta, dalam apa jua keadaan dan perkara, jangan sesekali diri ini melupakan Allah.

Moga Dia yang sentiasa memandu arah hidupku, seiring dan tegar atas jalan dakwah dan Aqidah. Dan aku jangan melupakan title ku sebagai seorang pejuang buat selama-lamanya…Dengan nama Allah, aku hidup, aku peroleh rezeki dan atas rahmatNya juga aku kembali kepadaNya kelak.

*EmanNasuha

No comments: